Garmin Edge 820

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Edge 820 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

Mark 23-09-2018

Garmin ed820

Geschreven voor: Garmin Edge 820

Krijg ik vandaag in mijn mailbox een berichtje of mijn mening tas van de Garmin ED820 veranderd is. Ten eerst dit is de eerst x dat er een reactie komt en niet eens over mijn probleem.
Ik ben nog steedt erg teleur in het product. Ben ik lekker aan fietsen in zuid Limburg en Duitsland moet ik over trappetje en op een gegeven moment moet ik links af, dit is de snelweg, hoe kan een fiets computer mij de snelweg opsturen of willen jullie erg graag van ontevreden klanten af. Dus potentiële kopers koop geen garmin

Tom Neervoort 12-07-2018

Garmin 820 edge

Geschreven voor: Garmin Edge 820

Waardeloos geval...ik laad het op...pak het twee dagen later ..leeg..terwijl het uitgezet is...wil je de helpdesk van G bereiken vergeet het maar.. shitbedrijf

Mark schipper 02-06-2018

Zwaar teleur gesteld

Geschreven voor: Garmin Edge 820

Erg slechte beschrijving er bij, en ook niet in het Nederlands. de uitleg op internet kom je ook niet veel verder mee. heb hem nu 2 week en heb meer zitten uit zoeken hoe hij werkt dan dat ik hem heb gebruikt voor het fietsen en ik fiets 7 pw. Ik ben bij mijn leverancier geweest maandag bellen ze met Garmin voor een degelijke beschrijving. Als dat er niet komt lever ik hem weer in. Per saldool zwaar teleurgesteld en ik zou hem niet aan bevelen

Martijn 13-06-2017

tegenvaller

Geschreven voor: Garmin Edge 820

Eind maart heb ik van jullie na 3 pogingen eindelijk een goede Garmin 820 ontvangen. Alle functies leken te werken.
Echter blijf ik ontevreden over het apparaat. Vooral de navigatie blijft een probleem. Ik heb over de problemen ook contact gehad met Garmin en op hun advies een extra kaart aangeschaft van Frankrijk en Benelux.
De problemen blijven echter bestaan. Ik heb 21 fietsroutes gemaakt en gefietst, ik heb er maar 2 van uit kunnen fietsen met behulp van de Garmin. Hij Sturt je naar onmogelijke wegen (autoweg, zandpaden etc) Ik krijg dn wel de melding uit koers, maar er komt geen alternatief en geen andere route om terug te komen op de track.
Afgelopen zondag kreeg ik geen verbinding met de cadanssensor. Ik keek naar de sensor, deze viel uit elkaar alsof het plastic helemaal verweerd was. Die is inmiddels dus ook niet meer bruikbaar.
Na vele pogingen en werken met de Garmin.. vind ik het een zeer onbetrouwbaar apparaat en de problemen blijven bestaan.